|
עמותת אשנב - אנשים למען שימוש נבון באינטרנט
עמותה שמטרתה לקדם את מודעות הציבור להשפעות החיוביות והשליליות שיש לשימוש באינטרנט על החברה ועל ערכיה, ולקדם שימוש נבון וחיובי ברשת. אודות העמותה ופועלה, מאמרים וטופס הצטרפות.
|
|
שלום אלימות
קבוצה המעבירה סדנאות הוליסטיות להפחתת האלימות במערכת החינוך.
|
|
ארגון המורים
מאגד בתוכו עשרות אלפי מורים מכל רחבי הארץ.
|
|
לומדים לחיות בשלום
מרכז גבעת חביבה לחינוך, תיעוד וחקר. פרטים על המוסד, הנושאים בהם הוא מתמקד, מרכזי פעילות בו כמו המרכז הערבי-יהודי, מאמרים ופרסומים, גלויות בנושאי שלום, פרטים על סמינריון דו קיום בהשתתפות נוער הנערך שם, מכתבים ושירים של ילדים בנושא.
|
|
קרן לעידוד יוזמות חינוכיות
קרן שמעודדת מורים לפתח שיטות לימוד חדשניות וטכניקות לימוד עצמאיות בכיתה במטרה לשפר את איכות ההוראה בישראל. מידע כללי, אודות חברי ההנהלה, רשימת פרוייקטים ופרוייקטים לדוגמא וכן מידע אודות מענקים.
|
|
מרכז הרפז
ייעוץ מקצועי, קורסים מרוכזים וימי עיון לניהול גני ילדים, משלב התכנון והאדמיניסטרציה, דרך ליווי וייעוץ פדגוגי מקצועי, שיווק וקידום הגן, ועד למתן מענה לדילמות מקצועיות ורגשיות.
|
|
פרס רוטשילד לחינוך לזכר מקס רואו ז"ל
פרס המוענק ע``י יד הנדיב למורים על חדשנות, מקוריות ויוזמה. בשנת 2001 הפרס מוענק למורים שיזמו ויישמו בכיתותיהם שימוש מקורי במחשב לשם קידום איכותם של תהליכי החינוך ההוראה והלימוד. הסברים על הקריטריונים לקבלת הפרס ואפשרות להורדת טופס הרשמה.
|
|
איגוד מנהלי המחלקות לחינוך ברשויות המקומיות
ארגון המאחד את מנהלי מחלקות החינוך ברשויות שונות בארץ. מידע אודות האיגוד, חבריו מטרותיו, מבנהו, ופעולותיו, פורום ואמצעי ליצירת קשר.
|
|
הל"ה - למען החינוך בשכונות ובעיירות הפיתוח
ארגון שמטרתו לקדם את רמת הלימודים וההישגים בשכונות, בכפרים ובעיירות הפיתוח. מידע מפורט ומקיף על יעדי הארגון, מדיניותו, פעולותיו עם הורים ותלמידים, מאבקים ציבוריים שניהל, קורסים והכשרות מטעמו, מאמרים, אפשרות לתרום ועוד.
|
|
Cisv
ארגון התנדבותי בינלאומי למטרת קידום החינוך לשלום והאחווה בין תרבויות.
|
|
עתידים
תוכנית חינוך והעשרה לגילאים 13 -30, לחיזוק תשתית ההון האנושי בפריפריות וצמצום הפערים הסוציו-אקונומיים. מיושמת וממומנת על ידי עמותת ידידי עתידים, בשיתוף עם קהיליית העסקים בישראל ובתמיכה ממשלתית. כולל טפסי הרשמה.
|