סרצ'יק למצוא בצ'יק!
ברוכים הבאים לאתר סרצ'יק המתחדש! - דף בית הכולל חיפש של גוגל! שימושון! אינדקס אתרים מורחב! הצטרפו לאלפים שכבר התקינו אותו כדף הבית שלהם!

איך להימנע מקנס על מהירות גבוהה

אז מה הטריק?


עבירת התנועה הנפוצה ביותר בארץ ובעולם בכלל, הינה נסיעה במהירות הגבוהה מהמהירות המותרת על פי החוק.
משטרות העולם מפעילות אמצעים טכנולוגיים רבים על מנת למנוע מכם לנסוע במהירות שמעל המותר.
בין היתר האמצעים כוללים מכ"מים (מגלה כיוון מרחק) שונים, מצלמות קבועות, מצלמות ניידות, מודדי מהירות באמצעות קרן לייזר ועוד.

לאחרונה התבשרנו על טכניקה חדשה אותה שוקלים להפעיל כדי להתגבר על הטריק הפשוט והידוע של האטה לפני אמצעי הגילוי (בעיקר היום שכולנו משתמשים בוויז ומקבלים התראה על ניידת משטרה שאורבת לנו מעבר לפינה).
הטכניקה אותה רוצים ליישם הינה פשוטה - במקום לבדוק את מהירות כלי הרכב בנקודת זמן מסויימת, מגוון אמצעי מעקב יחשבו את המהירות הממוצעת של כלי הרכב לאורך קטע כביש, כלומר, אם בנקודה A אכן היתם במהירות המותרת על פי החוק (נגיד 100 קמ"ש) ובנקודה B גם היתם באותה מהירות, אבל לאורך הדרך בין נקודה A ל B הגברתם את מהירות הנסיעה ל 140 קמ"ש, המערכת תחשב את המהירות הממוצעת לאורך קטע A-B ו אז הקנס והנקודות יהיו בדרך אליכם.

לא נשמע סימפטי במיוחד אה?

ובכן, ישנו פתרון פשוט שיעזור לכם להמנע מקנסות מיותרים, נקודות שליליות, משפטים מיותרים ושלילית רשיון.
מה שיפה בטריק הזה, שהוא פשוט תמיד עובד, בלי קשר לטכנולוגיה אותה מנסה המשטרה להפעיל על מנת לתפוס את העבריינים.

ובכן,
הנושא פשוט
לאורך הכביש שאתם נוסעים, אתם נתקלים בתמרורים עגולים ועליהם מספרים שונים - 50,60,90, 100 ועוד.
ובכן, מספרים אלו הם המהירות המותרת בקטע הכביש בו אתם נוסעים

תמרור מהירות.

 

הסתכלו על הדשבורד של הרכב (לוח הבקרה), הלוח נמצא בכל רכב, בדיוק לפי הנהג. תוכלו לזהות את לוח הבקרה בצורה פשוטה - הלוח מכיל מגוון שעונים ומנורות, המודדים פרמטרים שונים ברכב - מצב הדלק, תקלות, מד מרחק ועוד.
אחד השעונים, מציג באופן פלאי את המהירות בה אתם נוסעים

מד מהירות.

עכשיו מגיע השלב המענין והלא מורכב כל כך - עליכם להקפיד שהמהירות שמוצגת בשעון המהירות, תהיה נמוכה מהמהירות המותרת לפי התמרור העגול שראיתם.

אם תקפידו לשמור על מהירות נמוכה מהמהירות המותרת, ולא תתפתו ללחוץ על דוושת הגז חזק מידי, תימנעו מדוח"ות מיותרים, ומעבר לזה - פשוט תצילו חיים!

פשוט נכון?

אז אנא מכם, סעו בזהירות, החיים חשובים לכולנו


 הוסף אתר | אודות | צור קשר | אינדקס אתרים | מפת האתר  | מפת האתראלו