הייטק

 
ברוכים הבאים לדף הייטק.
בדף זה ריכזנו בצורה ידנית קישורים איכותיים המספקים מידע רב ושימושי על הייטק.
בנוסף, תמצאו בדף זה תת קטגוריות בתחום הייטק.
אנו ממליצים להפוך את דף הבית של האתר לדף הבית שלכם - אינדקס אתרים סרצ'יק.
 



הוספת אתר לאינדקס
 
.1
הוספת אתר לאינדקס
מעוניין שהאתר שלך יופיע במקום הזה? רוצה מודעה בולטת כזאת בחלק העליון של קטגוריה זו? או בחלק עליון של כל קטגוריה אחרת באתר? עכשיו זה אפשרי! אתר סרצ'יק מאפשר לבעלי אתרים/חברות קידום אתרים/מפרסמים דיגיטלים להוסיף את האתר שלהם לאינדקס האתרים . כל הפרטים בדף המקושר - הוסף אתר

 
 
כתבות
הוספת כתבה

אנחנו שמחים לפתוח אפשרות לבעלי עסקים להוסיף כתבות מענינות למערכת האתר. הכתבה צריכה להיות איכותית עם מידע מועיל לטובת גולשי האתר. כל כתבה נבדקת לפני שאנחנו מעלים אותה לאתר ולכן כרוכה בתשלום. אנחנו מקווים שתפיקו תועלת מאפשרות חדשה זו ותביאו לגולש תוכן איכותי משלכם. לפרטים נוספים אודות פרסום כתבה לחצו כאן
 
 
 
 
 
 
 
קישורים ממומנים
Geosoft Systems
Geosoft Systems
חברת תוכנה,מתמחה בפיתוח תוכנות לחברות משאבי אנוש.
SA Industries
SA Industries
שירותי מיקור חוץ עבור מערכות אלקטרומכניות.
TACT
TACT
בית תוכנה והדרכה לתכנון ובדיקת רכיבים.
ויי טי אס מערכות
ויי טי אס מערכות
שיווק, מכירה והתקנה של ציוד טכני עבור חוקרים פרטיים.
Vigilant Technology
Vigilant Technology
אדיורון, חברה ישראלית המתמחה בחומרה להקלטת וידאו וטלוויזיה במעגל סגור.
MTI Wireless Edge
MTI Wireless Edge
חברה לפיתוח ועיצוב אנטנות לתעשיה הבטחונית ולחברות מסחריות.
ESDC
ESDC
חברה המתמחה בפיתוח מערכות משולבות חומרה ותוכנה.
.DVP Technologies Ltd
.DVP Technologies Ltd
חברת די.ווי.פי. טכנולוגיות עוסקת בפיתוח ושיווק תוכנות בתחום עיבוד תמונה והדמייה דיגיטלית. מידע לגבי הטכנולוגיה, המוצרים ודוגמאות.
.K.P אלקטרוניקה
.K.P אלקטרוניקה
חברה המתמחה בפיתוח ותכנון של מוצרי רדיו לטווח ארוך ומוצרים שונים לטלמטריה ואבטחה. במקום מופיעים פרופיל החברה וכן פרטים על מוצריה בליווי מפרט טכני עשיר.
AE40
AE40
חברה העוסקת במחקרים ופיתוחים הנדסיים, חיצוניים לפרויקטים של חברות היי טק. ממוקמת ברעננה.
NemesySCO
NemesySCO
חברה המתמחה בפיתוח זיהוי קולי וניתוח רגשי, בשילוב עם אלגוריתם לומד. מיועד לשוק הבידור, טלפונים סלולריים, צ`ט אינטרנט, רובוטיקה ומיחשוב. ממוקמת בצורן.
Almond
Almond
חברת אלמונד מתמחה בפיתוח כלים להפצה אירגון ואחסנה של מידע דיגטלי מעל גבי האינטרנט או תקליטור. פרטים על החברה ועל מוצרה העיקרי הוא ה DataMart.
MER group
MER group
חברה המפתחת פתרונות בתחום איתור מבוסס אינטרנט של אנשים וכלי רכב. תיאור היישומים והאפשרויות הגלומות בהם, מוצרים ומידע כללי.
APS פתרונות מתקדמים
APS פתרונות מתקדמים
חברה המספקת שרותי פיתוח ותכנון מכלולים אלקטרונים ואלקטרו-אופטיים, בעלי ישומים צבאיים, תעשיתיים ואזרחיים. בין המוצרים - מד מרחק מבוסס לייזר, ספקי כח, תרמוסטטים .הפיחב תמקוממ .חתמ יריממ ,םילאיצנרפיד
DSP Top
DSP Top
ייצרני שבבים לעיבוד אותו דיגיטלי. פרטים כלליים, טכנולוגיות, הדגמה ואודות המוצר.
Einat Technologies
Einat Technologies
עינת טכנולוגיות היא חברה לפיתוח המתמחה בתכן וייצור של מערכות אופטיות, רובוטיות, מערכות הנעה מדויקות ומערכות נקיות לתעשיית המוליכים למחצה. ממוקמת ביבנה.
I.T.L
I.T.L
חברת היי-טק אלקטרו-אופטי מפתחת ומייצרת מגוון של מוצרים בתחום ומתמקדת בעיקר ביישומים צבאיים: מיכשור לראיית לילה וציוד בקרת ירי בתנאים קשים. אודות החברה ומוצריה. ממוקמת בראשון לציון.
iDocs
iDocs
חברת פתרונות ושירותים לארכיונים דיגיטלים: סריקה, ניהול מסמכים, ארכיבים וספריות ועוד. פרופיל ורשימת שירותים. ממוקמים בתל-אביב.
Internet Lab
Internet Lab
שיתוף פעולה בין החברות `Lightspeed Ventures` ו-`Gemini Israel Funds` המציעות מימון ותמיכה לחברות סטארט-אפ מתחילות בתחום האינטרנט.
Inventex
Inventex
צוות יועצים בינתחומי המחבר בין יזמים למשקיעים ומעריך את סיכויי הצלחת המיזם.
Israel startup
Israel startup
יזמות אינטרנט ישראלית. חדשות, מאמרים ופורומים.
JetWay Technologies
JetWay Technologies
חברה המציעה פתרונות חומרה ותוכנה לציוד תקשורת נייד, ובעיקר למקלדות זעירות עבור מחשבי כף יד, שלטים וטלפונים סלולריים.
K.O.S
K.O.S
חברה העוסקת במתן פתרונות מיקור חוץ וייצור במזרח הרחוק לתעשיות ההייטק. ייצור תצוגות LCD, רכיבים אלקטרוניים, הזרקת פלסטיק, תבניות, זיווד מכני ועוד.
LG Technology Center Israel
LG Technology Center Israel
המרכז הישראלי של חברת LG הממוקם בהרצליה. החברה עוסקת במחקר ופיתוח בתחומי תקשורת הנתונים, אינטרנט, טלקומוניקציה, ביוטכנולוגיה ותחומים אחרים בשדה ההיי טק.
ד``ר גוליק
ד``ר גוליק
הנציגה היחידה של חברות אפליקון ואיי.אס.אל, המציעות טכנולוגית תמיכה מתקדמת. לחברה 20 שנות ניסיון בתחום. באתר הסבר נוסף על המוצרים והשירותים של החברה.
SoliDimension
SoliDimension
חברה המפתחת מדפסות 3D מיוחדות לסביבה משרדית, המסייעות לבניית מודלים קשיחים. פרופיל, מוצרים, תמונות ועידכונים.
SLP
SLP
חברה המפתחת ומייצרת חישנים ומתמרים לשימוש במעבדות שינה, מחקר וחינוך. החברה מספקת כאן פרטים עליה ועל מוצריה וכן גם מחירון של המוצרים השונים.
SAP ישראל
SAP ישראל
נציגות מקומית של חברה עולמית המתמחה במערכות מידע ארגוניות. כוללת מרכז הדרכה נס טכנולוגיות (Ness), מרכז תמיכה ושירותי תשתית וטכנולוגיה. ממוקמת בתל אביב.
Santiaga Technologies
Santiaga Technologies
סנטיאגה טכנולוגיות מתמחה בפיתוח אפליקציות המתבססות על זיהוי קול, תמונה וטקסט במגוון ממשקי משתמש. ממוקמת בהרצליה.
RCS
RCS
חברת אלקטרוניקה המתמחה במציאת פתרונות טכנולוגים בתחומי התקשורת והאלקטרוניקה. באתר לקרוא על החברה ופעילותה וכן על המוצרים אותם פיתחה.
Pentaor
Pentaor
חברת סטרט-אפ ישראלית המתמחה במחקר ופיתוח בתחום הביוטכנולוגיה, הנדסת מזון ואיכות המים. פרופיל חברה, טיפים ופרוט תחומי פעילות.
O.T.I
O.T.I
חברה אשר עוסקת בפיתוח של כרטיסים מגנטים חכמים כמו הארנק האלקטרוני או כרטיס החנייה החכם. מידע על החברה, המוצרים והטכנולוגיות בהן נעזרת החברה.
O.R.T שירותי תוכנה
O.R.T שירותי תוכנה
החברה עוסקת בפרויקטים שונים מתחומי עיבוד הנתונים ותקשורת. החברה אשר מספקת שירותי תמיכה בכל הארץ משווקת כרטיסים חכמים, קוראים וארנקים אלקטרונים. פיל החברה אליו מצורפים פרטים על המוצרים השונים וטופס פניה.
Naiot
Naiot
חברה העוסקת בזיהוי כישרונות פוטנציאלים של יזמים וממציאים בתחום ההי-טק, ונותנת להם תמיכה ניהולית וכלכלית לפיתוח חברתם.
MaxBill
MaxBill
חברה אשר מפתחת מייצרת ומפיצה מערכות לעיבוד חשבונות ופתרונות חישוב לתעשיית הטלקומיוניקציה. פרטים על החברה ושירותיה, מידע על המוצרים והטכנולוגיות בהן היא עושה שימוש וכן לוח דרושים ושירותי תמיכה מקוונים.
Sysmop
Sysmop
חברה העוסקת במחקר ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות במגוון תחומים: אוטומציה, צבא, רפואה ועוד.
Tadiran Scopus
Tadiran Scopus
חברת בת של תדיראן אשר מפתחת כלים לדחיסת וידאו, שידורים דיגיטלים של טלוויזיה וכן מיכשור דיגטלי לוידאו. במקום ניתן למצוא מידע על החברה ועל המוצרים אותם היא מפתחת.
UI - User Interfaces
UI - User Interfaces
חברה, בניהולו של ד``ר יעקב גרינשפן, המתמחה בהתאמת ממשקים ידידותיים למשתמשים במערכות מחשבים ואינטרנט. ממוקמת בנתניה.
VaryFrame
VaryFrame
חברת סטארט אפ, מפתחת שילוט פרסום צבעוני, מתחלף וממוחשב בשליטה מרחוק. ממוקמת בנתניה.
א.פ.הטק
א.פ.הטק
חברה העוסקת בהובלת פרוייקטים משלב הרעיון ועד ההורדה ליצור. מתמחה באופטומכניקה, אלקטרוניקה, מכניקה עדינה, מתקני בדיקה, מכשור רפואי, מערכי ניסוי ומכונות אוטומטיות.
חברת ברן
חברת ברן
חברה ישראלית העוסקת בממשקי אדם - מכונה. בין היתר מייצרת החברה מפסקים פיאצו אלקטריים ומקלדות שונות. ניתן לקבל מידע על החברה ועל מוצריה, כולל נתונים טכניים מפורטים.
אופיר אופטרוניקה
אופיר אופטרוניקה
חברה המפתחת כלים אופטים מבוססי לייזר למדידה. פרופיל החברה ומידע על מוצריה הכוללים גם ציוד אופטי מדויק כמו עדשות ומנסרות וכן גם ציפויים לפילם דק.
יוזמות העמק
יוזמות העמק
אינקובטור טכנולוגי למדענים ואנשי טכנולוגיה עולים חדשים וותיקים אשר יכולים לתרום ידע וניסיון בתחומי ההי-טק. החברה מתפקדת גם כמאגר תעסוקה המשמש לפיתוח איזור עמק יזרעאל בו היא ממוקמת.
דלתא ציוד הנדסי
דלתא ציוד הנדסי
סניף ישראלי של קבוצת אינטר-גמא העולמית המתמחה בפיתוח מערכות הגנה צבאיות, ציוד אופטי ואלקטרואופטי וכן מערכות לשמירה על איכות הסביבה. ממוקמת בהרצליה.
אורד
אורד
חברת אורד הינה חברת היי-טק המפתחת כלים לעיבוד צילומי וידאו לטלוויזיה ולרשת. באתר אפשר להתרשם מפיתוחי החברה וללמוד פרטים נוספים על עסקיה יעודה.
אי וי אס
אי וי אס
חברת בת של אלביט שעוסקת בפיתוח מיכשור מובנה ראייה לשיפור האיכות בתעשיית הטקסטיל ועוד אפליקציות תעשייתיות. המיכשור מזהה טעויות ייצור מדווח ומתקן אותם במהירות אדירה. האתר מכיל עוד פרטים בנושא.
אי.סי.פי.סי נט
אי.סי.פי.סי נט
חברה המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי היי-טק בתחומי מחשבים תעשייתיים, בקרת תנועה, איסוף נתונים, תקשורת מחשבים, בקרת מנועים ורצפות ועוד. קטלוג מוצרים מפורט, הורדת תוכנות, תמיכה וחדשות.
אינטגרל פורם
אינטגרל פורם
חברה לעיצוב תעשייתי והנדסת אנוש. ממוקמת בכפר סבא.
אינטליגייט
אינטליגייט
חברת סטארט-אפ העוסקת בפיתוח ממשקים קלים להפעלה של אינטרנט במכשירים ניידים. פרופיל, מידע על צוות החברה וכן פרטים והדגמה של המוצרים.
אינטרליג`נט
אינטרליג`נט
מחקר ופיתוח בתחום התקשורת האלחוטית, שירותי מחקר ופיתוח באאוטסורסינג והוראת קורסים בתחום הנדסת תקשורת.
דסקום
דסקום
חברה המפתחת מוצרים מתחומי התקשורת, אלקטרוניקה וחשמל. החברה מציעה שירותים ופתרונות ממספר רב של תחומים החל מתכנון מערכות מחשב ומיכשור אלקטרוני ועד למיכשור סלולרי.
אינפימה
אינפימה
חברת סטארטפ, מפתחת טכנולוגיית דחיסת מידע.
אינפרא-קום
אינפרא-קום
החברה מפתחת, מייצרת ומפיצה מוצרי תקשורת אל-חוטית חדשניים. אינפרא-קום מציגה כאן את מוצריה אשר מבוססים על טכנולוגית אינפרא-אדום ומשמשים ליישומים שונים מן האינטרנט ועד לתקשורת פרטית.
איסקרוניקס
איסקרוניקס
חברה לשיווק, ייעוץ ושירות למוצרי היי-טק שונים. `איסקרוניקס` מביאה כאן פרטים על תחומי התמחותה כמו מחשבים ותקשורת, ציוד בדיקה ובקרה, תיב``ם ועוד. מידע על החברה ולקוחותיה, לוח מודעות ולוח דרושים.
אירידיום
אירידיום
אירידיום דטה מספקת פתרונות לתחום הטלקום והדטהקום בארץ. החברה מעסיקה כח אדם מיומן, שיצא מחברות גדולות כגון מוטורולה, יבמ ועוד. מידע על החברה ועל מוצריה.
אלין מערכות בקרה
אלין מערכות בקרה
חנות מקוונת המציעה ציוד ואביזרי לתקשורת VoIP ורשתות מחשבים, כגון: מתאמים ל-VoIP, טלפונים לסקייפ ול-VoIP, דיבוריות מראה Bluetooth לרכב ומגוון אוזניות Bloutooth. ממוקמת בבית חשמונאי.
אלמוטק
אלמוטק
חברה המתמחה בפיתוח ויישום של מערכות אלקטרוניקה מתוחכמות וחדשניות למעקב מרחוק של אובייקטים זזים. החברה הוקמה בשנת 1994 וממוקמת בישראל.
אלרון
אלרון
אלרון תעשיות אלקטרוניות היא חברת אחזקות היי-טק שהוקמה בשנת שישים ושתיים. לאלרון מניות רבות בחברות ישראליות בתחומי התקשורת, ביטחון, רפואה, ניהול מידע ומוליכים למחצה. באתר רשימת חברות, מוצרים ופרוייקטים, הודעות לעיתונות ומידע עסקי.
אמ.טי.אי.
אמ.טי.אי.
מידע על קבוצת אמ.טי.אי. הממוקמת בישראל, חברת היי טק, המתמחה באנטנות, הרכבת אר.אף. ומיקרוגל, תיכנון מערכות, מוצרי טלקומיוניקציה וייצוג חברות בינלאומיות בישראל.
אמ.קיי. טכנולוג`יז
אמ.קיי. טכנולוג`יז
חברה המציעה ניהול וביצוע לפרוייקטים בתחום תעשיית החלל/האויר.
אמיטק
אמיטק
חברת בת של חברת פי סי בי, עוסקת בתחום של שכבות מחוברות בעוצמה רבה לשימוש בפילים שיכבתי לכמה תחומים. באתר פרופיל חברה, רקע על המוצרים, חידושים, הצעות עבודה ועוד.
אמירים הנדסה ושיווק
אמירים הנדסה ושיווק
חברה המציעה פתרונות ממוחשבים בתחום התעשייה. עושה שימוש בקול, מולטימדיה ותקשורת במוצריה.
אן. ג`י. טי.
אן. ג`י. טי.
חברה בבעלות משותפת של אנשי עסקים ישראלים וערבים, המפעילה בחסות משרד התעשיה והמסחר חממה טכנולוגית בנצרת ומעודדת השקעות בתחום הטכנולוגיה והביוטכנולוגיה. מידע כללי, פרוייקטים ומידע ליזמים.
אספרו
אספרו
חברת אספרו עוסקת בפיתוח, עיצוב, וייצור מיכשור קולי לאפליקציות של הנחיית המשתמש לשימוש בענפי התרבות, התיירות ואחרים.
אקסלרייט
אקסלרייט
חברה המתמחה באיתור השקעות טכנולוגיות בתחומי המוליכים למחצה ובתחומי ההיי טק בכלל.
אר די טי
אר די טי
חברת הפצה ושיווק של מוצרי היי-טק.
ארן מחקר ופיתוח
ארן מחקר ופיתוח
חברה המתמחה בעיצוב ופיתוח של מוצרים רפואיים, ציוד לתעשיית הדפוס, אלקטרוניקה וטלקומוניקציה, מוצרי חקלאות ותעשייה.
בורסוק ייצור ממוחשב
בורסוק ייצור ממוחשב
חברה המספקת שירותי אאוט סורסיינג מלאים הכוללים קדם ייצור, ייצור ושירותים שלאחר הייצור לתעשיות ההיי טק. החברה מספקת מגוון שירותי ייצור מורכבים בתחומי מערכות תקשורת מחשבים וטלקומוניקציה, ציוד דפוס, רפואי ואחרים.
בינת אלקטרוניקה
בינת אלקטרוניקה
חברה להפצת ציוד ניהול, הדמייה, ניתוח, מדידה ובדיקה לענף ההיי-טק בתחומי הסאונד האנלוגי והדיגיטלי, תקשורת נתונים ווידאו. ממוקמת בתל-אביב.
גאמאסייט
גאמאסייט
חברת הייטק המפתחת פתרונות קיטלוג מידע אוטומטיים לשוק העסקי. ממוקמת בהרצליה.
גלובל מדיקל נטוורקס
גלובל מדיקל נטוורקס
מפתחת של Life on Key, תיק רפואי אלקטרוני שירכז את כל המידע הרפואי מכל המקורות הקיימים (קופת חולים, רופאים ובתי חולים). ממוקמת באור יהודה.
גלנר טכנולוגיות
גלנר טכנולוגיות
נריאל (נרי) פאגלין עוסק בייזום טכנולוגי ופיתוח מוצרים.
גרין טק
גרין טק
חברה העוסקת בתמיכה בחברות סטארט-אפ המפתחות טכנולוגיות ידידותיות לסביבה. ממוקמת בקרית ארבע.
ד.מ.יעוץ
ד.מ.יעוץ
חברה למתן יעוץ וליישם את המודולים הלוגיסטיים ב-SAP וכן ביצוע פיתוח יישומים ב-ABAP.
המרכז לתכנון עיסקי
המרכז לתכנון עיסקי
חברה המתמחה בתכנון עסקי ואסטרטגי, הכנת תכניות עסקיות, ליווי חברות סטרט אפ ויזמים משלב הרעיון ועד הגיוס.
וי.קיו.סי
וי.קיו.סי
חברה המתמחה בבקרת איכות וב``חדים נקיים`` לחברות היי-טק.
טרילוגי`קל
טרילוגי`קל
חברת היי-טק ישראלית המציעה פתרונות ויישומים לניהול וטיפול בפרוייקטים תעשייתיים וצבאיים בתחומי הסימולציה, שינוע ציי רכב והנדסה.
יוניק טכנולוגיות
יוניק טכנולוגיות
פיתוח ושיווק של מוצרים לקריאה אוטומטית של מונים.
יעל
יעל
חברת תוכנה ואינטגרציה, העוסקת במתן שרותי יעוץ ומיקור חוץ לפרוייקטים בתחום התוכנה וה IT.
למדה מערכות הנדסה
למדה מערכות הנדסה
מערכות הנדסה, ייעוץ אופרטיבי, תמיכה ברדרים שונים ועוד. החברה היתה מעורבת בפרוייקטים שונים עם חיל האוויר הישראלי, רפא``ל ועוד
מגטרון
מגטרון
ייצור ושיווק של מתמרים, מחוונים ובקרי ON/OFF טיימרים, קליברטורים.
מדיאוניקס אינטרנשיונל
מדיאוניקס אינטרנשיונל
חברה המציעה שירותים בתחומים של פיתוח טכנולוגי ועסקי ומערכות טיפול רפואי.
מוביקס תיקשורת
מוביקס תיקשורת
חברה שמספקת פיתרונות אלחוטיים ומיזוג מערכות למערכות השוק הקבועות.
אלטכנו
אלטכנו
חברת סוכנויות יבוא המייצגת בישראל יצרנים בתחומי אלקטרוניקה והייטק ובניה.
DAILYmaily
DAILYmaily
הרשמה לקבלת ניוזלטרים במייל מאתר THE PEOPLE.
אינטנסיב לייט
אינטנסיב לייט
חברה המתמחה בתאורת מוליכי מחצה בטכנולוגיה גבוהה.
פרגמטקיס
פרגמטקיס
אתר הבית של חברת פרגמטיקס - חברה המתמחה בהפצה ויצוג חברות לשוק המקומי בתחומי טכנלוגיה.
נאנו ליין
נאנו ליין
סדרת מוצרים של חברה סינגפורית המתמחה בננוטכנולוגיות.
ReutOne
ReutOne
ReutOne הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM על בסיס שני מוצרים מהמובילים בארץ ובעולם (FollowUp CRM & Microsoft CRM) .
TechJob - חברת השמה להייטק
TechJob - חברת השמה להייטק
טק ג'וב הינה חברת השמה להייטק אשר מתמחה באיתור ממוקד וגיוס טכנולוגי של מועמדים איכותיים. אנו מאמינים כי השמה בהייטק זה תחום שדורש המון ידע טכני ומקצועי.
 
 
 
 
 
אלו