|
קרן לעידוד יוזמות חינוכיות
קרן שמעודדת מורים לפתח שיטות לימוד חדשניות וטכניקות לימוד עצמאיות בכיתה במטרה לשפר את איכות ההוראה בישראל. מידע כללי, אודות חברי ההנהלה, רשימת פרוייקטים ופרוייקטים לדוגמא וכן מידע אודות מענקים.
|
|
חץ חקירות ומבצעים
סוכנות בילוש וחקירות פרטיות " מנוהל ע"י ישראל מאיר יוצא מערכת הביטחון,בעל ידע רב ונסיון בתחום המבצעי המודעיני.המשרד ממוקם בחיפה ופועל בפריסה ארצית עם סניפי משנה בתל אביב ירושלים, קיסריה, אילת ובשאר מרחבי העולם.
|
|
לומדים לחיות בשלום
מרכז גבעת חביבה לחינוך, תיעוד וחקר. פרטים על המוסד, הנושאים בהם הוא מתמקד, מרכזי פעילות בו כמו המרכז הערבי-יהודי, מאמרים ופרסומים, גלויות בנושאי שלום, פרטים על סמינריון דו קיום בהשתתפות נוער הנערך שם, מכתבים ושירים של ילדים בנושא.
|
|
קו הזינוק - מנהיגות הדור הבא
עמותה המאתרת תלמידי תיכון בעלי פוטנציאל ומרקע סוציו-אקונומי נמוך ומלווה אותם בדרכם האקדמית. אודות העמותה ופעילויותיה.
|
|
הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח - המח"ר
פועלת במסגרת ההסתדרות הכללית החדשה ומאגדת בתוכה עובדים שכירים בעלי השכלה אקדמאית במח``ר. הארגון מייצג את ענייניהם המקצועיים, שכר, תנאי עבודה ומעמד. מידע על הפעילויות, עדכונים וחדשות.
|
|
מתן
ארגון המחלק כספי תרומות לעמותות חברתיות בתחומי בריאות, חינוך ורווחה. שאלות ותשובות על מתן, תנאים לקבלת סיוע ופרטים על ההרשמה לקבלת עזרה כספית.
|
|
אשד
עמותה חינוך לאזרחות, שלום ודמוקרטיה הפועלת להנחלת ערכים אלה במערכת החינוך ויישום דו``ח קרמניצר. תוכניות לימודים, הפעלות בכיתה, דו``ח קרמינצר ופרוייקטים חינוכיים.
|
|
גבעת חביבה
קמפוס הסמוך לחדרה, ובו המרכז היהודי-ערבי לשלום, ספרית השלום, ארכיון יד יערי, מורשת, מרכז האומנויות ומרכז הסמינרים.
|
|
אגודת האקדמאים למדעי החברה והרוח
מידע על מטרות האגודה ופועלה, מבצעים לחברים, תכנית סמינרים וטיולים, פרטי הצטרפות וטופס בקשה למלגה.
|
|
עמותת אשנב - אנשים למען שימוש נבון באינטרנט
עמותה שמטרתה לקדם את מודעות הציבור להשפעות החיוביות והשליליות שיש לשימוש באינטרנט על החברה ועל ערכיה, ולקדם שימוש נבון וחיובי ברשת. אודות העמותה ופועלה, מאמרים וטופס הצטרפות.
|
|
עין פרת
המדרשה הישראלית למנהיגות. כולל מידע אודות מסלולי הלימוד השונים, פעילויות למען הקהילה, ארועים לציבור הרחב, פורום ועוד. ממוקמת בכפר אדומים.
|